Yhteiset materiaalit löytyvät oppituntien jälkeen poissaolijoiden laatikoista. Vihkotyö ja muiden opettajien tuntien sisältö / materiaalit tulee selvittää luokkakavereilta.
MA
Uskonto 3A: Monta tapaa nähdä maailmaa
MA: positiiviset ja negatiiviset luvut (idea ja peli)
Urakan anto (monisteet laatikossa); positiiviset ja negatiiviset luvut tehtävämoniste, ympäristöoppikoonti, koelukemisen opettelua (koe viikolla 40), oma tarina School Action Daysta, virke/kuvailutehtävämoniste, kertotaulumoniste
TI
MA: positiiviset ja negatiiviset luvut (idea ja peli)
KS: TN puutöitä, TS ompelukoneen ajokortti ja painanta (pitkä projekti, jatkunee kuukausia)
LI 3A: Ulkoliikuntaa (suunnistusta). Mukaan ulkoliikuntavarustus.
KE School Action Day --> Helmi-viesti aiheesta, koulua klo 8.45-13.
TO
Uskonto 3A ja 3B: Monta tapaa nähdä maailmaa
AI: tekstin tuottaminen --> mahdolliset tehtävämonisteet laatikossa
KU: edellisen viikon työn loppuun tekeminen
PE
Uskonto 3B: Monta tapaa nähdä maailmaa
Urakan tarkastaminen
AI: tekstin tuottaminen --> mahdolliset tehtävämonisteet laatikossa
Kertsikoe ET-opiskelijat maanantaina, muut torstaina (sekakertsejä, 50 laskua, aikaa 3 minuuttia, 48/50 hyväksytty).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kun kävit kurkkaamassa arkeamme, mielellämme luemme ajatuksiasi, kommenttia aikaansaannoksistamme.